شناسهٔ خبر: 168239 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آیین گرامیداشت شهدای خدمت در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان برگزار شد

ببینید | آیین گرامیداشت شهدای خدمت در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در آیین گرامیداشت شهدای خدمت در اداره کل راه و شهرسازی گفت: بی گمان راه شهیدان خدمت با شتاب ادامه می یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، مراسم گرامیداشت شهادت رئیسی رئیس جمهور دولت سیزدهم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و کادر پرواز سانحه دلخراش سقوط بالگرد،  به همت کمیته فرهنگی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در محل مسجد ساختمان شماره یک برگزار شد.

این آیین با حضور سرگرد پاسدار محمد جهان بین، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید رجایی استانداری خوزستان، عباس اسلامی پور، مدیرکل املاک بنیاد مستضعفان استان خوزستان، مدیرکل، معاونین و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد.

مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در حاشیه این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور محبوب و مردمی، خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهید این عزیز خدمت مردم قدرشناس استان و ایران اسلامی، اظهار کرد: امیدوارم با لطف خدا این غم و مصیبت بزرگ برای مردم و خدمتگزاران ملت شریف قابل تحمل شود.

وی افزود: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان در طول هفته گذشته در اداره کل برنامه هایی برگزار شده، همچنین همکاران ادارات شهرستانی نیز در مراسمات متمرکز در سراسر استان حضور داشتند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: بی گمان راه شهیدان خدمت ادامه می یابد و یاد و خاطره این عزیزان همواره در ذهن و دل مردم قدر شناس حک می شود.

بیات منش ادامه داد: حضور مردم قدر شناس ایران اسلامی در آیین های عزاداری شهدای خدمت درس بزرگی است برای ما که با تمام وجود کار کنیم چون هم خدا می بیند هم مردم قدردان هستند.

در این مراسم حجت السلام و المسلمین پور حمادی در سخنانی ویژگی های شهدای خدمت به‌ویژه حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی را برشمرد و در ادامه به دستاورد های دولت در زمینه های مختلف اشاره کرد.

قرائت قرآن، فاتحه و نوحه خوانی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از بخش‌های این مراسم بود.